عشق ما اسماعشق ما اسما، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

اسما پرنسس کوچولوی ما

ترس ازنبودنت

1392/5/11 18:51
نویسنده : مامان اسما
180 بازدید
اشتراک گذاری

17ارديبهشت رفتم دكتر،خانوم دكتربعدازسونوگرافي گفت:فقط ساك حاملگى وجفت هست جنين ديده نميشه گفت سه هفته ديگه برم پيشش,خيلى نگران بودم عزيزم ازاينکه يه وقت نباشى هنوزنيومده ديوونت شده بودم مامانى.خلاصه 8خردادباکلى استرس وترس رفتم دکتر وتوروبراى اولين بارديدم يه نقطه بودى قربونت برم قلب کوچولوتم ميزد ولى هنوزصدانداشت يه عالمه گريه کردم ازخوشحالى خانوم دکترميگفت چه مامان بااحساسى.خداياازت ممنونم که منولايق دونستى باورم نميشه مامان شدم.اینم اولین عکست قربونت برم...

 

پسندها (1)

نظرات (3)

دایی نی نی ها
8 مرداد 92 7:03
با سلام . ضمن تبریک به خاطر وبلاگ قشنگتون ، وبلاگ امیرمحمد واسرا کوچولوبه روز شد . لطف کنید و با تشریف فرمائی خودتون ، نی نی ها ماروخوشحال کنید و با گذاشتن یه یادگاری ، روزهای قشنگش رو قشنگتر و پر خاطره تر کنید
مامان آروین (مریم)
9 مرداد 92 9:56
سلام دوست داری تو ماه مبارک رمضان ثواب داشته باشی ؟ اون هم کمک به کودکان نیازمند ..... تو مسابقه نی نی شکمو شرکت و هدفم از شرکت در صورت برنده شدن ، اهدا مبلغ مورد نظر به کودکان نیازمند می باشد. در صورت تمایل و شریک شدن در ثواب آن می توانید کد 737 را به شماره 20008080200 ارسال نمائید . همچنین می توانید به اعضای خانواده ، دوستان ، همکاران و سایرین هم خبر بدهید تا در این اجر معنوی شریک باشند . پیامبر اکرم (ص) : بخشنده بودن قبل از آنکه توانائی مالی بخواهد ، قلبی بزرگ میخواهد . منتظر قلب های مهربونتون هستم .
مامان نرگس
12 آبان 92 21:13
عزیزم خیلی از وبلاگت خوشم اومد. همه صفحاتشو دیدم. به اینجا که رسیدم دیدم چقدر روزهای ما شبیه همه....منم این روزهاو استرسها رو گذروندم ...چقده خوشحالیم ما هم که نینمون دختره و چقدر باباییش دوسش داره خوشحالم که با هم دوست باشیم