عشق ما اسماعشق ما اسما، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

اسما پرنسس کوچولوی ما

10ماهگی پرنسس کوچولو

1392/8/1 18:55
نویسنده : مامان اسما
1,056 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم،دخترقشنگم

10ماهه که زندگیم باوجودت رنگ وبوی دیگه ای داره.10ماهه که شب وروز لحظه به لحظه باهاتم.

بابایی دیوونه واردوستت داره کافیه فقط یه اخ کوچولوبگی بابامیمیره وزنده میشه توهم عاشق بابامیثمی وقتی میاددیگه بغل هیچ کس نمیری قلب

تازگیا قهرمیکنی همش کلی بایدنازتوبکشم تا بیای بغلم واروم شی.این ماه خیلی مریض شدی الانم شدید سرماخوردی وصدات گرفته الهی بمیرم برات عزیزم 

ایشون دکترثاقب دکتربچگیای مامانه که شماهم الان پیشش میری ماااااااااااااااااااااااااهه

10ماهگیت مبارک عشقم قلبماچ

عاشق آینه ای همش میری خودتوبوس میکنی الهی فدات شم

رفتیم شام بخوریم کشتی مارو بس که فضولی کردی

تازگیا خیلی بدمیخوابی تاصبح صددفعه بیدارمیشم درستت میکنم جوجوی من

عااااااااااشقتم اسما میمیرم برات به خداقلبقلبقلبقلببغلبغلبغل

                                        

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

سمیرا مامان آنیسا
2 آبان 92 20:54
ای جونممممممممممممممممممم عشق مننننننننننننننننننننننننننن چقدر تو ناز و خوشتیپی آخه . خوش میگذره ها . جقدر لباست که رویه صورتی داره قشنگههههههههههههههههه


مرسي سميراجونم قابل نداره عزيزم باچشاي خوشگلت ميبيني
مامان فرحان
3 آبان 92 16:03
عزیزم 10 ماهگیت مبارک باشه خاله جون خوشگل خانوم مامانت حق داره به گلش میگه پرنسس عزیزم


مرسی عزیزم لطف داری
هما
3 آبان 92 16:24
چقدر بزرگ شدی تو دختر...
راه هم می‌ری؟ شیطونی هم می‌کنی؟


نه هنوزراه نمیره ولی تادلت بخوادشیطونه
مامان زری
4 آبان 92 22:44
10 ماهگیت مبارک شیطون بلا
خیلی نازی عزیزم
لباساتم خیلی خوشگلن آفرین به مامان با سلیقه


مرسي مامان زري گل
مامان یاسمین زهرا
5 آبان 92 11:58
مبارکه عروسک خوشگلچه لباسای قشنگی


مرسي نداجونم
sepide
5 آبان 92 18:24
10 ماهگیت مبارک عروسک خانوم
چقد تو نازی
ماشالله میتونی بدون کمک بایستی؟؟؟؟/

خیلی عکسات نازن


مرسي سپيده جون اره ازهرجاكه بتونه ميگيره ةبلندميشه وايميسته وفضولي ميكنه
آسمان
7 آبان 92 12:55
خدا براتون حفظش كنه منم اسما جون توي وبلاگ دوقلوها پيوند زدم به اميد روزاي خوب
مامانی غزل جون
8 آبان 92 23:05
خله قربون شیطونیات بره
عزیزم چه ناااااااازییی تو
خدا برات حفظش کنه گلم

هزار ماشالله دختر نازی داری مامانی
براش اسپند دود کن

بازم به غزلک من سر بزن
خوشحال میشیم


مرسی عزیزم کیف میکنم غزل خوشگلمومیبینم عاشقشم
مامانی
9 آبان 92 10:27
سلام گلم
درکت میکنم واقعا سخته. دختر منم همین مشکل داشت و الان بهتر شده ولی خوب هنوز داره دوره درمانش طی میکنه.
موز - شیر و ماست - برنج ساده - هویج پخته- سیب زمینی سرخ کرده واسش خوب نیست(سیب زمینی آب پز با پوست خوبه). تخم مرغ خوب نیست. در عوض تا میتونی سبزیجات بده لوبیا چیتی و حبوبات خوبه چون حجم مدفوع رو زیاد میکنه. آلو فوق العاده ست.گلابی وانگور و کیوی هم خیلی خوبه.سیب ندی بهتره.
اینارو دکتر دخترم گفته.
البته با توجه به سن اسما جون هرچیزی رو نمیتونی بهش بدی.
انشا... دختری گلمون هر چه زودتر خوب خوب خوب بشه

مرسی عزیزم ممنون ازراهنماییت
مامان آرشیدا
9 آبان 92 10:46
سلام خاله جون . ده ماهگیت مبارک . ماشاالله چقدر خوشگلی به مامانی بگو برات اسپند دود کن به ما هم سر بزنید خوشحال می شیم




مرسی خانومی


مائده(ني ني بوس)
9 آبان 92 15:46
اون لپاتو من بخورم خاله
نیلوفر/مامانه روژینا
10 آبان 92 16:11
10 ماهگی دخمل خوشگلو ناز وخوش تیپمون مبارک.بوس یوس هزار تا
مامان اسما
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان شهراد
10 آبان 92 22:25
چه جیگری هستی تو خوشگل خانوم هزار ماشاالله
مامان اسما
پاسخ
مرسی خاله جون
میم مثه محیا
10 آبان 92 22:25
ده مباهگیت مبارک باشه عسل خاله انشالله صدو ده ساله شی ماشالله هزار ماشالله ب پرنسس خوشگلمون ک مثه همیشه خوشگل و بانمکه
میم مثه محیا
10 آبان 92 22:26
محیای من تازه میتونه چند ثانیه بدون کمک بایسته ولی ظاهرا اسماگلی میتونه بایسته،آره؟ هزار ماشالله ب دخمل زرنگ و ناز
مامان اسما
پاسخ
اره اسما خودش ازهرجا که بتونه میگیره بلندمیشه میایسته
مامان پرهام
10 آبان 92 23:09
عزیزززززززززم.خیلی دخمل نازی داری. پسر من 10 روز از اسما شما بزرگتره و کاراشون هم شبیه بهمه. با اجازه لیکتون کردم.خوشحال میشم شما هم به ما سر بزنید
قاصدک
12 آبان 92 13:18
سلام مامان اسما. ممنون که کمکم کردی. وبلاگتم خیلی خیلی قشنگه البته از وبلاگت قشنگ تر نی نی نازته. همیشه پاینده باشی. به ما هم یه سر بزن. اگه مایل هستی تبادل لینک بکنیم؟؟؟
زینب/مامان ریحانه
12 آبان 92 14:05
چقدر تو ناز و ملوسی خاله جون آخی مثل ریحانه من الان 2 هفته است سرما خورده همش آبریزش بینی داره اعصابم خورد شده حوب نمیشه اینقدر هم که دارم خورده عروسکم دیگه غذا نمیخوره فقط شیر خودمو میخوره ایشالا هیچ نی نی مریض نشه
مامان اسما
پاسخ
واااااااااای ازدست این سرماخوردگی بدجنس
مامان نرگس
12 آبان 92 20:53
عزیزم دختر نازنینم 10 ماهگیت مبارک من شما رو به جمع دوستانم اضافه کردم. خوشحال میشم به ما سر بزنید. دختر کوچولوی منم قراره انشاله دی به دنیا بیاد مثه اسما جون
samaneh
13 آبان 92 9:29
سلام عزیزم چه دختر زیبایی با اجازه لینک شدید
مامان هستي
14 آبان 92 8:43
سلام من تازه به شما سر زدم ماشاله دختر نازت خدا حفظش كنه من اسما جون لينك كردم دختر منم يك ماه بزرگتر از اسما به ما سر بزنيد مي تونيم دوستاي خوبي باشيم دختر گلتو ببوس
منصوره
15 آبان 92 8:57
خیلی نازی ی ی ی ی ی ی
مامان ریحان
16 آبان 92 19:16
سلام مامانی وااااااای عزیزم چند وقتی میشد نتونسته بودم به وبلاگت بیام چقدر بزرگ و مامانی شده از طرف من ببوسش راستی 10 ماهگیت هم مبارک عزیزم
مامانی غزل جون
17 آبان 92 10:16
خدایا تورو به حق طفل شیرخواره کربلا تو رو به حق داغ دل مادر علی اصغر (ع) رباب تو رو حق مظلومیت امام حسین (ع) تو رو به حق آبروی حضرت زینب (س) تو رو به حق کربلا.... همه بچه ها رو زیر سایه الطاف خودت همیشه سالم و شاداب و ایمن از هر خطری نگه دار...
مامان اسما
پاسخ
الهی امییییییییییییییییییین...
سمیرا
18 آبان 92 14:20
مامان اسماااااااااااااااا من هر روز میام وبلاگ دخمل گلت هنوز آپ نکردی ای بابا دلم براش تنگ شد خوب خوشگل خانوموووووووووووووووووووو
مامان اسما
پاسخ
مرسی سمیرا جونم به همین زودیا اپ میکنم
مامان ندا
25 آبان 92 15:02
گوگولیشوببین چه عکسای نازی
مامان اسما
پاسخ
مرسی عزیزم
قاصدک
28 آبان 92 10:03
ممنون . منم لینکت کردم. آپ کردم دوست داشتی یه سر به مام بزن
مامان حنانه زهرا
28 آبان 92 13:11
10ماهگیت مبارک باشه گلم .ماشالله چقدر عوض شدی.خیلی نازی کوچولوی خوردنی شیطون
مامان حنانه
2 آذر 92 13:51
هزارررررررررررر ماشاالله دخترت خیلی نازه براش اسفند دود کن با اجازه لینکتون کردم
مامان ندا
4 آذر 92 16:14
10ماهگیت مبارک
نسرین خاله ی اسما و مهلا
4 آذر 92 21:20
اااااااااااااااااااااای جونم چقدر شیطون شدی تو اسما جونم ... ماشالله به دختر ناز و خوشگل..10 ماهگیتم با تاخیر مبارک باشه عزیزم .. البته دیگه باید 11 ماهگیت تو تبریک بگیم ..انشالله اونم تو پست بعدی
هما
9 آذر 92 10:56
سلام چی شده به دخترت؟ چقدر لوس می‌کنه خودشو... چرا بیمارستان بود؟