عشق ما اسماعشق ما اسما، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

اسما پرنسس کوچولوی ما

روز دختر مباااااارك

1392/6/17 23:02
نویسنده : مامان اسما
665 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم

اومدى وهمدم روزهاى تنهاييم شدى

تنها اميدلحظه هاى سخت زندگيم شدى

باوجودت همه لحظه هام پرازشادى وخوشبختيه

باديدن لبخندت ديگه غصه برام معنى نداره

باحضورت خونه عشقمون گرمتر وروشنتره

برات ازخداهمیشه بهترينهاروميخوام ،بزرگترين ارزوم ديدن خوشبختى وسلامتيته دخترم

توهمه اميدودلخوشى من وبابايى گلم دوست داريم خانوم کوچولو

اينم بابايى اصرارکردکه حتما بنويسم برات

دخترمن ياربابا               شمع شب تاربابا

تواين گلستون جهان        نوگل بى خاربابا

                                                                  روزت مبارک پرنسسم...قلبقلبقلب

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

سپیده
17 شهریور 92 17:09
روزت مبارک پرنسس کوچولو
سپیده
17 شهریور 92 17:10
عزیزم دندون ساینا نبود.دهنش سفیدک زد.بازم یه مریضی دیگه.واسه این پست و پاک کردم.مرسی سر زدی
سمیرا
17 شهریور 92 22:31
عزیزه دلم روزت مبارک خانومی خدا تورو برای مامان بابا صحیح سلامت نگه داره.
مامان حسنا
18 شهریور 92 10:54
سلام عزیزم... من سوالتو خوندم بعترین راهش اینه ک دوست پیدا کنی حالا اگه دوست داشته باشی باهم دوست بشیم؟؟؟
مامان حنانه زهرا
18 شهریور 92 11:33
روزت مبارک قشنگم
زعفران بانو
18 شهریور 92 12:42
عزیززززم روزت مبارکاگه دوست داشتی به وبم سربزن
مامان ارمیتا
18 شهریور 92 12:50
عزیزم دخمل نازی دارین.منم یه دخمل دارم همسن خانومیه شما 15 روز بزرگتره.خوشحال میشم با هم دوست شیم.لینکتون کردم
ندا مامان یاسمین زهرا
18 شهریور 92 13:23
روزت مبارک عزیزم همیشه شاد و سلامت باشی
زینب(مامان ریحانه)
18 شهریور 92 15:04
سلام خانمی چه ناز شدی روزت مبارک عزیز دلم
مامان زری
18 شهریور 92 17:43
سلام دخمل قشنگ با کمی تاخیر روزت مبارک
نیلوفر/مامانه روژینا
18 شهریور 92 19:47
سلام عزیزم روزت مبارک دختر ناز البته با تاخیر مامانی خوشحال میشم به وب دخمله منم بیاین وبیشتر اشنا بشیم روژینای من یک ماه و 10 روز از دخمله شما بزرگتره. اسما عزیز رو ببوسید
نسرین خاله ی اسماو مهلا
18 شهریور 92 22:02
به به چه اسما کوچولوی نازی دارین ماشالله چشم نخوری خوشگلم ماهم یه اسما کوچولوی ناز داریم اگه دوست داشتی به ما هم سر بزن >>> باهم دیگه دوستای خوبی میشن
مامان یسنا
19 شهریور 92 8:40
سلام چه دختر نازی خدا حفظش کنه اگه حاضر به دوستی هستی به وبلاگ کوچولوی منم سر بزن
نسرین خاله اسما
19 شهریور 92 20:23
خیلی ممنون عزیزم ..منم اسما جون و لینک کردم