عشق ما اسماعشق ما اسما، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

اسما پرنسس کوچولوی ما

دردودل های مادرانه

1392/6/4 5:06
نویسنده : مامان اسما
837 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

دخترم، عروسک کوچولوی دوست داشتنی من

نفس که میکشی اروم میشم،اه که میکشی دیوونه میشم،دلت که میگیره گریه میکنم

لبخند که میزنی ذوق میکنم.....ازهمون اول من وتو جزئی ازهمیم،من درد میکشم تومتولد میشی....

توبچگی همبازیت میشم،مدرسه که بری همکلاسیت...

بارها چشم میگذارم وتوقایم میشی،من خودمو به ندیدن میزنم تاتوبرنده شی ومن فقط لبخند میزنم...

کاشکی وقتی بزرگ شدی یادت نره که من همونم همون مادرهمیشگی،همبازی بچگیهات،همون که واسه یه لبخندت جونشو میده همون که واسه دونه دونه نفسات زندگیشو میده....

حتی وقتی نوبت توئه که بگی دوستت دارم بازم من میگم دوستت دارم

                                                   اره دخترم دوستت دارم

دلم همیشه کنارته همراهته ،برای من همین بس که مادرم..... 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان یاسمین زهرا
8 شهریور 92 11:37
همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشید
سمیرا
9 شهریور 92 21:41
خیلیییی قشنگ نوشتی عزیزم .دلم گرفت
مامان شاهزاده کوچولو
11 شهریور 92 17:17
اسما جونیه شما 16 روز از النای من بزرگتره ! سلام علیکم پیشکسوت!
فسقل خانم
12 شهریور 92 16:43
الهی فداتشم جیگری چه قدر تو نازی آخه نفس عقشمی عکساشو ببین تو رو خدا
فسقل خانم
12 شهریور 92 16:51
فسقل خانم
12 شهریور 92 16:52
الهی فداتشم آخه تو چه قدر نازی دخمل طلا قربونت برم من
سمیرا
14 شهریور 92 16:16
عزیزه دلممممممممممممممم چقدر تو نازی آخه
سپیده
17 شهریور 92 17:06
خیلی عکساش ناز خوشگلم
مامان ندا
18 شهریور 92 14:35
سلام من اومدم به وب شماسرسزدم تااماربازدیدتون بالابره اگه خواستین باهم دوست میشیم ولینکتون میکنم نی نی نازی داری قربون اون خنده هاش