عشق ما اسماعشق ما اسما، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

اسما پرنسس کوچولوی ما

عشق بزرگ من

1392/7/18 13:12
نویسنده : مامان اسما
1,660 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر آرامم دخترکم که تو هستی...

که کنارمی وهمیشه درقلب منی...

به معصومیت کودکانه ات قسم،بیشتراز هرمادردیگری عاشقت هستم...باورکن

بعدازدردی شیرین پابه این دنیا گذاشتی وهمه دنیای من شدی...

دغدغه هرروز من بودن توست...

نفس کشیدنت...

ایستادنت...

خندیدنت...

لحظه به لحظه کنارم قدمیکشی وبزرگ میشوی...

دخترکم،عزیزکم

دستهای کوچکت رامیگیرم تابلندشوی،راه بروی...تمام لذت زندگیم همین است

میخواهم آغوشم مادرانه ترین آغوش دنیاباشدبرای تو...

میخواهم به تویادبدهم کلمه کلمه عشق را،زندگی را...

مادربودن شیرین است،آنقدرکه حتی فکرکردن به نوازش صورت پاک ومعصوم تومرا

میبردتا اوج...

                 سهم من ازدنیا دختر کوچکی ست به بزرگی تمام 

                                      عشق های بزرگ دنیا........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

تارا
18 مهر 92 7:30
خیلی نازهمنم خیلی دختردوست دارم




عزیزم ایشالاخدا بهت یه دونه خوشگلشوبده
درسا و مامان
18 مهر 92 14:05
سلام کوچولوی ناز ،مامانی چقدر قشنگ نوشتی.
بابت تبریکتون ممنون.


مرسی گلم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
18 مهر 92 19:48
عزیزم روزت مبارک همیشه شادباشی وبخندی گلم قربونت خوشگلم بااون چشمای خوشرنگت باافتخارلینکتون کردم مامان اسماجونی
مامان حنانه زهرا
20 مهر 92 12:06
مامانی خیلی نازه.توعکسش چقد معصوم افتاده عزیزم
مامان حنانه زهرا
20 مهر 92 12:07
روزت مبارک عزیزدلم ببخشید دیر شد نتم مشکل پیدا کرده بود
مامان ندا
20 مهر 92 23:36
وای چه عکس نازوخواستنی انداختی
نیلوفر/مامانه روژینا
23 مهر 92 17:56
واقعا که چقدر زیبا نوشتی عزیزم. خصوصی
مامان نیکا
23 مهر 92 22:56
چه دخمل نازیخدا حفظش کنه.مامان اسما جون خوشحال میشم به وبلاگ دخترم سر بزنیدراستی افتخار میدین با هم تبادل لینک کنیم؟
مامان یاسمین زهرا
25 مهر 92 15:24
ماشاا.... هزار ماشاا...
وب کودک خلاق فردا...سایروز
27 مهر 92 11:05
ماشالله چه نازه
مامان امیرعلی گلی
27 مهر 92 21:57
وب بسیار جالبی دارید نی نی تون نازه خدا حفظش کنه
از آشناییتون مسرورم
خیلی ممنونم که تو قسمت پرسش و پاسخ کمکم کردید


مرسي مامان اميرعلي كه بهمون سرزدين
میم مثه محیا
28 مهر 92 22:13
خیلی زیبا نوشتی خدا اسماگلی رو واستون حفظ کنه
مامانی غزل جون
29 مهر 92 21:58
همیشه شاد باشی عزیزم خاله قربون چشات بشه چه ناز داره اون چشمات
الهام جونی
30 مهر 92 19:54
اااااااای جونم خدا حفظش کنه به وبلاگ دختر منم سر بزن خوشحال میشم گلم اسما رو از طرف من ببوسش
فائزه خانم
30 مهر 92 20:56
ماشااا... به نی نی نازت همه چیزش قشنگه از اسمش گرفته تا خود نزنازیش.خدا حفظش کنه واستون.برای منم دعا کنید .


مرسي فائزه خانومي الهي خداباشه يه ني ني خوشگل ونازبهت بده عزيزم
مامان ندا
25 آبان 92 15:03
وای چقدرمتنت قشنگه میشه منم ازش استفاده کنم
مامان اسما
پاسخ
بله عزیزم چراکه نه