عشق ما اسماعشق ما اسما، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

اسما پرنسس کوچولوی ما

عاشقانه های اسما ومامان

1392/5/24 4:42
نویسنده : مامان اسما
270 بازدید
اشتراک گذاری

                                             

دخترم،عشقم،عمرم هرروز که میگذره بیشترعاشقت میشم به عشق تونفس میکشم بابوی تنت زندگی میکنم باهرنگاهت جون میگیرم حاضرم همه زندگیموواسه یه لحظه خندیدنت بدم .اسمای من ارزومه که خوشبخت بشی بهترین هاروبرات میخوام عزیزدلم.دوست دارم اسما عاااااااشششششقتم عسلم دنیای منی تو بزرگترین ارزوم خوشبختی توئه عروسکم همه خوبیهاوخوشیهای دنیارو واسه تومیخوام میخوام واسه نگاهت جون بدم دخترکم توبهشت منی بهانه من واسه زندگی تویی .....

                                                           دعایت میکنم مادر

                                                         که حتی یک قدم پایت

                                                   نبوسدخاک کویی جزبه کوی یار

                                                           دعایت میکنم مادر

 

                                                           دعایت میکنم مادر 

                                               که دستان نحیف وکوچکت دراسمانها

                                                نیمه شب لبریز باشد ازخداازعشق

                                                      وازشوقش همیشه اشک

                                                         دعایت میکنم مادر.....

 

                              

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)