عشق ما اسماعشق ما اسما، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

اسما پرنسس کوچولوی ما

شیطون بلای مامان

1392/7/18 3:22
نویسنده : مامان اسما
890 بازدید
اشتراک گذاری

اول ازهمه خاله های مهربون ممنونیم که به ماسرزدین ونگران حال عروسک مابودینقلبقلبقلب

دخترکم یک هفته مریض بودی واصلا حال نداشتی.3روز تب شدیدوبعدش دونه های قرمزتوصورت وبدنت که دکترگفت یه ویروسه خیلی بی حال بودی وهیچی نمیخوردی،همش بی تابی وگریه میکردی الهی مامان بمیره برات من وبابایی داغون بودیم تواین یه هفته عزیزدلم ازخدامیخوام همیشه سالم وسرحال باشی فدات شمماچماچماچ

اینم چندتا عکس 

فرشته کوچولوی من خییییییییییییییییییییییلی شیطون شدی همش کارای خطرناک میکنی،خیلیم لجبازوجیغ جیغوشدی.فقط دنبال پریز برق وسیم وچیزای خطرناکی خیلی نگرانتم مامانی تامیبینی دارم میام سراغت،فرار میکنی وجیغ میزنی...

کلی کارجدید یادگرفتی بای بای میکنی،وقتی میگم سلام بده تندتند سرتو تکون میدی من دلم ضعف میره برات...تا میگم الوکن هرچی دستت باشه میگیری کنارگوشت،عاشق کارتونوپیام بازرگانی واهنگی تامیبینی زودشروع میکنی به نانای ودس دسی.خلاصه که ازعسلم شیرین تری عزیزم

اینام که دیگه توضیح نمیخوادنیشخند

میخواستی فنجونای توعکسوبرداری

بعدکه میدیدی نمیشه اینجوری میشدی

اینجام داری باخودت دعوا میکنیخنده

عاشق اینی که بری توی میزتلویزیون

باعمه رفتیم بیرون عاشق این فیله شده بودی باگریه ازش جداشدی

خوشگل مامان بالباسای پاییزی

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی غزل جون
18 مهر 92 10:02
خاله فداش بشه چه نازی عزیزم ممنونم که به دخملی ام سر زدی شما هم با افتخار لینک شدی گلم قربونت
آناهیتا مامانیه آرمیتا
18 مهر 92 19:49
خوش تیپ خانوم خیلی شیطون بلاییچه بامزه عاشق فیله شده
homa
22 مهر 92 18:04
چقدر شیطون شده این دختر
مامان ندا
25 آبان 92 15:04
چقدرشیطون شدی شیطون بلا