عشق ما اسماعشق ما اسما، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

اسما پرنسس کوچولوی ما

روزهای دلتنگی

1392/7/5 18:39
نویسنده : مامان اسما
898 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم،فرشته کوچولوی من

این روزا همش دلم واسه وقتی که تودل مامان بودی تنگ میشه هرچند الان که کنارمی  وهرروزبزرگترو خانومترمیشی بیشترلذت میبرم ولی اون تکوناوشیطونیات تودل مامان خیلی شیرین ولذت بخش بود.

چندروزیه که مریض شدی وبه شدت تب داری،باهرناله وگریت میمیرم وزنده میشم.الهی بمیرم برات که اصلا حوصله نداری وداری ازتب میسوزی دکترگفت یه ویروسه چندروزم طول میکشه تاخوب شه ولی من طاقت ندارم مامانی تورو تواین حال ببینم....

الهی بمیرم برات که انقدربی حالی

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

نسرین خاله اسما
5 مهر 92 23:27
وای قربون این دختر خوشگل برم من چقدرم موهای خرگوشی بهت میاد عزیزم
نیلوفر/مامانه روژینا
6 مهر 92 1:28
عزیزم درکت میکنم مریض شدنه بچه ها خیلی سخته.امیدوارم که زودتر حاله اسما جون خوب بشه.
مائده(ني ني بوس)
6 مهر 92 11:51
آخي خاله ايشالا زودي خوب شيساريناي منم چند روزي سرما خورده بود،پاييز آدم بايد خيلي مواظب باشهراستي خاله جون منم لينكت كردا
میم مثه محیا
7 مهر 92 1:35
نازززی ایشالله زود زود خوب بشه مریض داری خیلی سخته خداقوت عزیزم
بهار
8 مهر 92 1:07
سلام ساخت قالب ویلاگ سفارشی. با ویرایش حرفه ای عکساتون با قیمت خیـــــــــلی کمتر نسبت به جای دیگه.
مامان حنانه زهرا
10 مهر 92 15:43
عزیزم ممنون که پیشم اومدین.خدا گل دخمل نازتو حفظ کنه.لینک شدی گلم با افتخار
میم مثه محیا
12 مهر 92 19:53
عزیز خاله بهتر نشد؟
اسماء♥مامانه فسقل♥
13 مهر 92 12:49
سلام عزیزم آدرس جدیدم اینه http://ninivama.niniweblog.com/ بی زحمت توی لینک آدرس قبلی رو درست کن ممنونم
سپیده
13 مهر 92 19:21
قربونت برم ایشالله زودی خوب شی عزیزم فدای موهای ناز خرگوشیت
مامان زری
13 مهر 92 20:37
وای اسما جونم الهی هر چه زودتر خوب شی
غزل جون
15 مهر 92 10:32
سلام جونم من غزلم و تازه3ماهه که اومدم مامانی ام واسم وب لاگ ساخته برام دنبال دوستای خوب میگرده دوست داری بامن دوست بشی و تبادل لینک کنیم؟؟؟؟؟ خوشحال میشم بامن دوست بشی بهم سر بزن مرسی گلم
مامان فرحان
15 مهر 92 20:12
قوربونت بشم چی شده خاله نبینم مریض شدی
زینب/مامان ریحانه
16 مهر 92 13:58
خاله الهی فدات بشه اسما خانم و مریض نبینه عزیز دلمی ببخشدیر اومدم بهت سر زدم 8 روز از دخمل من بزرگتری عزیزم دوست دارم
میم مثه محیا
17 مهر 92 9:38
این گلها تقدیم اسما خانوووم روزت مبارک عزیز خاله (البته با یه روز تاخیر)
مامان ندا
17 مهر 92 19:36
چه تیپی زدی خانوم قزی


مرسی مامان نداجونم
سمیرا
17 مهر 92 20:17
آخخخخخخخخخخخخخخخخ عشقم دلم ضعف رفتتتتتتتتتتت به خدا
مامانی چه ماهی شده دخملم


مرسی سمیراجون