عشق ما اسماعشق ما اسما، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

اسما پرنسس کوچولوی ما

9ماهه شدی خوشگلم

1392/7/1 15:07
نویسنده : مامان اسما
1,124 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل نازم امروز9ماهت تموم شد.هرروز خداروهزاران بارشکرمیکنم که تورودارم توهمه زندگی من وبابایی

جوجه انقدرشیطون شدی که دیگه نمیتونم کنترلت کنم همش دنبالتم یه جابندنمیشی خوشگلم الهی که فدات شم خیلی شیرینی ملوسم

همش میری سراغ کمددایی فضولی،دایی مچتوگرفته مظلوم شدی

عاشقتم شیکمو

قربون دخترم بشم مدرسه هاشروع شده بچم درسخون شدهنیشخند

اینم حسین اقا نوه عمه مامان که همش پستونکای تورو میگرفت شیطون

رفته بودیم جشن عقدپسرعمه بابا که شما توماشین خیلی گرمت بودوگریه میکردی منم لباساتودراوردم راحت باشی یه همچین مامان باحالیم مننیشخند

قربون خنده های قشنگت

 

 

دیوونتم خانوم کوچولو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

نیلوفر/مامانه روژینا
1 مهر 92 15:23
9 ماهگیت مبااااااااااااارک عزیزدلم.انشالله 90 سالگیتو جشن بگیری اسما جون. چقدر بامزه پستونک میخوری. قربونت برم.
مامان زری
1 مهر 92 19:47
9 ماهگیت مبارک خوشگل خانوم
سمیرا
1 مهر 92 23:42
آخه دخمل به این خوشتیپی کسی داشته ؟ دیده تا حالا ؟ خوشگل خانوممممممم منی شما عسلممممممممممممممممم
مامان ارمیتا
2 مهر 92 13:02
عزیزم دخمل منم 9 ماهشه.من چند روزه که لینکتون کردم.فکر کنم تو قسمت نظراتم بهتون گفتم.خوشحال میشم دوست شیم
مامان شاهزاده کوچولو
3 مهر 92 0:22
نه ماهگیت مبارک اسماء خانم شیطون بلا.. امیدوارم سالم و شاد باشی...
مامان ندا
3 مهر 92 20:24
9ماهگیتمبارک عکسی ک ه لخت شدی چقدرخوشگله خاله جون
مامان یاسمین زهرا
4 مهر 92 1:54
عزیزم مبارکه چقدر جیگر شدی توووووووووووو
درسا کوچولو و مامان
4 مهر 92 14:02
9 ماهگیت مبارک کوچولوی نانازی مامانی اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرمون کن خوشحال میشم دخمل نازت به جمع دوستامون اضافه بشن.
مامان فرحان
4 مهر 92 20:29
سلام اسما خانوم خوشگل 9 ماهگیت مبارک پسر منم 9 ماهشه با هم دوست میشین؟؟؟؟؟؟؟؟/گل]
میم مثه محیا
4 مهر 92 23:53
نه ماهگیت مبارک عزیزم محیای من تقریبا همسن پرنسس کوچولوئه خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشم
مامان ریحان
5 مهر 92 2:00
سلام عزیزم ماشااله چه دخترنازی داری دخمل من3روزازدخمل شمابزرگتره خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم
مامانی غزل جون
10 مهر 92 0:48
چه ناز شدی عزیزم میای با دخملی من دوست بشی گلم؟ به ما سر بزن
زینب/مامان ریحانه
16 مهر 92 14:04
چه ناز نازی شدی عزیزم از همین الان عاشق کتاب قصه ایها